Pozycjonowanie stron internetowych.
Pozycjonowanie stron określane jako SEO (Search Engine Optimization) jest to szereg czynności mających na celu osiągnięcie jak najwyższych pozycji strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwarek dla wybranych słów i fraz kluczowych. Krótko mówiąc jest to świadome działanie, które ma na celu wypromowanie strony internetowej, tak aby wyszukiwarka uznała ją za najbardziej wartościową dla danego zapytania. To właśnie dzięki temu Twoja strona internetowa może pojawić się na szczycie wyników wyszukiwania.
Optymalizacja strony internetowej.
Przystępując do optymalizacji strony internetowej w pierwszym etapie przeprowadzamy pełen audyt. Wyniki audytu strony internetowej wskazują elementy, które wymagają poprawy i zmian. Optymalizacja strony internetowej polega na dostosowaniu wybranych elementów zgodnie z najnowszymi trendami oraz wytycznymi Google. Optymalizacja strony internetowej nie musi oznaczać jej gruntownej przebudowy. Zmiany najczęściej dotyczą zoptymalizowania kodu, grafik oraz poprawienia atrakcyjności treści znajdujących się na stronie internetowej.
Sposób rozliczenia i raport pozycjonowania.
Usługi pozycjonowania stron internetowych rozliczany za osiągnięte efekty. Jesteśmy jednak otwarci na propozycje i zawsze możemy dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Naszym zdaniem rozliczanie pozycjonowania za efekty jest najbardziej uczciwą formą dla obu stron umowy. Efekty pozycjonowania raportujemy raz w miesiącu, ze wskazaniem dziennych pozycji pozycjonowanej strony na wybrane frazy kluczowe. Analizy dokonujemy na bieżąco i jeśli zaistnieje taka konieczność, szybko proponujemy zmiany. Jeśli prowadzisz biznes lokalnie sprawdź ofertę na pozycjonowanie lokalne.
FAQ – najczęściej zadawane pytania
Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej?
Pozycjonowanie strony internetowej jest długotrwałym i trudnym procesem. Nie posiadamy stałego cennika pozycjonowania stron www. Wyceny kosztów pozycjonowania strony dokonujemy indywidualnie dla każdego klienta.
Co wpływa na cenę pozycjonowania strony internetowej?
Koszt pozycjonowania uzależniony jest od wielu czynników, gdzie najważniejszym jest ilość pracy potrzebna do osiągnięcia konkretnego efektu. Jednak bardzo ważna jest jakość i budowa strony internetowej, dobrane słowa kluczowe, konkurencja w danej branży oraz wiek domeny. Cena jest też zależna od wybranego modelu rozliczeń.
Czy pozycjonowanie wymaga wprowadzenia zmian na stronie internetowej?
Przystępując do pozycjonowania strony internetowej w pierwszym etapie przeprowadzamy pełen audyt Państwa strony. Zmiany najczęściej dotyczą zoptymalizowania kodu, grafik oraz poprawienia atrakcyjności treści znajdujących się na stronie internetowej.
Jak szybko będą widoczne efekty pozycjonowania strony internetowe?
Pierwsze efekty pozycjonowania i optymalizacji strony pojawiają się już po kilu dniach od momentu rozpoczęcia prac. Jednak na efekty docelowe, czyli na pojawienie się strony na pierwszej stronie wyników wyszukiwania czasami trzeba poczekać nawet kilka miesięcy.
Czy w cenę pozycjonowania wliczone są koszty optymalizacji strony?
Tak. Cena optymalizacji Państwa strony internetowej jest wliczona w cenę jej pozycjonowania i nie ponoszą Państwo żadnych dodatkowych kosztów.
Jak rozliczne jest pozycjonowanie strony internetowej?
W znaczącej ilości umów z klientami rozliczanie dokonywane jest w oparciu o osiągnięte efekty pozycjonowania. Raz w miesiącu otrzymujecie Państwo szczegółowy raport dot. pozycjonowanej strony i fraz dobranych podczas podpisywania umowy.
Czy efekty pozycjonowania strony są stałe?
Pozycjonowanie strony www jest długofalowym i ciągłym procesem. Bardzo często zachodzą zmiany w algorytmach Google. Staramy się szybko reagować na te zmiany i wprowadzać odpowiednie zmiany, aby Państwa strona zdobywała jak najlepsze pozycje w wyszukiwarce.
Jaka jest różnica pozycjonowanie strony od kampanii Google Ads?
Pozycjonowanie strony polega na poprawie pozycji strony w organicznych wynikach wyszukiwania i jest procesem ciągłym i długotrwałym. Płatne kampanie Google Ads pozwalają natomiast na natychmiastowe efekty, dając jednocześnie bardzo duże możliwości wyboru form reklamy, kanałów dystrybucji oraz grup odbiorców.